سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به: آموزشگاه شهری/ مجتمع آموزشی
موضوع: سازماندهی اینترنتی دوره ابتدایی
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد
       با احترام و آرزوی قبولی طاعات وعبادات همکاران محترم به اطلاع می رساند سازماندهی اینترنتی آموزگاران به شرح زیر اعلام می گردد.شایسته است مراتب به نحو مقتضی به اطلاع همکاران ذینفع رسانده شود:         
توجه به نکات زیر قبل از شرکت در سازماندهی وانتخاب اولویتها الزامی می باشد.
1.لیست مدارس ونیاز نیرو در پایه های مختلف مشخص شده است .پایه های اول، دوم وسوم تمام آموزشگاه ها از نیروی خواهر انتخاب می گردد.
2.همکاران می بایست با مطالعه ی دقیق نیازها ،مدارسی را که مایل به تدریس در آن می باشند را به ترتیب اولویتی که برایشان مهم می باشد انتخاب کنند .لازم به ذکر است تنها مدارسی که پایه ی انتخابی شما را دارد به شما نمایش داده می شود.
3. تعداد مدارسی که می توانید انتخاب کنید مشخص است .فقط باید دقت کنید که مدارس را به ترتیب اولویت انتخاب فرمایید ضمنا بعد از انتخاب هم می توانید با بالا وپایین بردن مدرسه ها ترتیب اولویت را تغییر دهید.
4. همکارانی که علی رغم پایه ی سال قبل خود تمایل به تدریس در کلاسهای چند پایه دارند آن را در اولویت اول یا دوم انتخاب کنند.
5.همکارانی که پایه ی تدریس آنها در سال گذشته اول ویا دوم بوده است فقط مجاز به انتخاب همان پایه ی سال قبل خود می باشندوپایه های اول ویا دوم در سیستم برای آنها باز می گردد.
5- روند سازماندهی به این صورت است ،که پس از انتخاب اولویتها توسط هر همکار،  سیستم امتیازهارا مرتب نموده ودر مدارسی که انتخاب کرده اند( به شرط پر نشدن توسط امتیازهای بالاتر) قرار می گیرندودر صورتی که آموزشگاه اولویت  اول آنها پر شده باشد،اولویتهای بعدی آنها بررسی می شود.
6-به دلیل بالا بودن آمار آموزگار زن ،همکاران خانم حق انتخاب مدارس دخترانه وپسرانه را دارند .(به استثنای مدارس پسرانه که پایه های چهارم ،پنجم وششم آن همکاران مرد حق انتخاب دارند.)
7- معیار اصلی سازماندهی اینترنتی امتیاز می باشد وتقدم وتاخر ثبت نام همکاران در سایت  تاثیری در سازماندهی و توزیع نیروها ندارد.
9-کسانی که از طریق سایت اقدام به تعیین اولویت نکرده باشند ،آموزش برای آنها از ظرفیتهای خالی بعد از سازماندهی تعیین جا می نمایدوحق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت.
10.بعد از انتخاب اولویتها یک شماره پیگیری جهت تغییر اولویتها وپیگیری نتیجه سازماندهی به شما داده می شود که لازم است حتما یادداشت فرمایید.
11.نتیجه نهایی در تاریخ 24 مرداد از ساعت 8صبح مشخص می گردد و همکاران باید با وارد کردن کد پیگیری خود در سایت مربوطه پرینت ابلاغ خود را دریافت وبه مدیر آموزشگاه انتخابی تحویل نمایند.
12.با توجه به وجود مدارس هوشمند در ناحیه همکاران متقاضی مدارس هوشمند به شرط قبولی در آزمون ارزیابی عملی - تخصصی که در سال تحصیلی 91/90 در آموزشگاه برگزار شده تاییدخواهند شد.
13.با هماهنگی های انجام شده همکاران جهت تسهیل در امر دسترسی به رایانه جهت سازماندهی اینترنتی می توانند از سیستم مدارس خود ونیز سایت آموزشگاه های همدانیان پسرانه به آدرس خیابان همدانیان کوچه شهید درقائدی و هنرستان معتمدی به آدرس خیابان جی خیابان شهید رجایی میدان شهید رجایی کوچه میلاد استفاده نمایند.
لازم به ذکر است کلیه ی آموزشگاه ها در روز های سازماندهی اینترنتی همکاران با ید دایر باشد و حضور مدیر ان در مدارس جهت استفاده ی آموزگاران از سیستم الزامی می باشد.
ورود به سامانه ebt30.isfedu.ir جهت سازماندهی اینترنتی در تاریخ21/5/91 از ساعت 12ظهر لغایت 22 و در تاریخ  22/5/91 از ساعت 7صبح تا 22
مسئولیت اطلاع رسانی به موقع بر عهده ی مدیر محترم آموزشگاه /مجتمع می باشد وعواقب ناشی از عدم اطلاع به همکار با مدیر خواهد بود وباید پاسخگو باشند.
شماره تلفن ویژه ی پاسخگویی به همکاران :09336889312-- 09336889311
یادآوری می شود سایت مربوط به سازماندهی نیروهای ابتدایی به آدرس  ebt30.isfedu.ir می باشد.






تاریخ : پنج شنبه 91/5/19 | 2:15 عصر | نویسنده : | نظرات ()

 

رمضان

محراب کوفه امشب در موج خون نشسته

یا عرش کبریا را سقف و ستون شکسته

سجاده گشته رنگین از خون سرور دین

یا خاتم النبیین، یا خاتم النبیین

از تیغ کینه امشب فرقی دو نیم گردید

رفت آن یتیم پرور، عالم یتیم گردید

با عرض تسلیت و التماس دعا






تاریخ : سه شنبه 91/5/17 | 8:7 عصر | نویسنده : کاویانی مدیریت دبستان | نظرات ()
       

.: Weblog Themes By BlackSkin :.