سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از اینترنت روی نمرات بچه ها تاثیر می گذارد

 

مضرات فواید رایانه برای کودکان

رایانه حجم بالایی از محرک ها را به بچه ها تحمیل می کند که ممکن است به مرور اعتیادآور شود

 

شما نمی توانید بچه ها را به طور کامل از مقابل کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا موبایل های هوشمند دور کنید. فقط باید سعی کنید زمانی را که فرزندتان برای سرگرم بودن با تکنولوژی های روز دنیا صرف می کند کنترل کنید، چون زیاده روی در این قضیه آنها را از سبک زندگی سالم دور می کند.


بچه های امروزی به اصطلاح بچه های «دات کام» هستند. بچه هایی که با تکنولوژی به دنیا آمده و با تکنولوژی هم در حال رشد هستند. در دنیای امروزی تقریبا محال است که از رایانه، تبلت و موبایل های هوشمند دور باشید، مگر اینکه به طور کلی وسایل الکتریکی را از برق بکشید و مانند رابینسون کروزوئه زندگی کنید.

این روزها بچه ها بدون دخالت شما نیز از آخرین گجت های روز اطلاع دارند. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که اجازه ندهید یکسره در دنیای تکنولوژی غرق شوند.

باید واقع بین بود. شما نمی توانید آنها را به طور کامل از مقابل لپ تاپ، تبلت و تلفن های هوشمند دور کنید. فقط باید تلاش کنید زمانی را که فرزندتان برای سرگرم بودن در تکنولوژی های روز دنیا صرف می کند مدیریت کنید، چون زیاده روی در این قضیه آنها را از عادت و سبک زندگی سالم دور می کند.

در این مطلب شش دلیل می آوریم که نشان می دهد زمان استفاده از تکنولوژی در کودکان و نوجوانان باید محدود شود.

ادامه مطلب...




تاریخ : شنبه 95/2/25 | 8:33 صبح | نویسنده : کلاس چهارم | نظرات ()

امام سجاد (ع) طلایه‌ دار جنبش بیداری اسلامی



تولد امام سجاد,زندگانی امام سجاد

علی بن الحسین (ع) معروف به امام سجاد و زین العابدین، چهارمین امام شیعیان میباشد

 

دریغا که نزد بعضی از مورخان این تصور خطا، شایع است که پیشوایان شیعه‌ امامیه از فرزندان امام حسین علیه السلام مردمی مظلوم و ستمکش بوده ‌اند که پس از کشتاری که در کربلا روی داد، از سیاست کناره گرفتند و به ارشاد و عبادت و انقطاع از دنیا پرداختند و بر این گفته‌ خود، به تاریخ زندگانی امام سجاد علیه السلام استناد می‌ کنند و جدایی ظاهری او را از رهبری در کار سیاست، حجت نظر خود می‌دانند. بدیهی است که سبب این تصورات خطا که دامنگیر مورخان شده است این است که آنان پنداشته اند عدم اقدام پیشوایان به قیام مسلحانه بر ضد وضع حکومت روز، و تفویض جنبه رهبری سیاسی به دیگری، به معنای خودداری آنان از رهبری بوده است.

 یک عمر تجربه تلخ
باید توجه داشت که امام سجاد علیه السلام، در بدترین زمان از زمان‌هایی که بر دوران رهبری اهل بیت علیهم السلام گذشت می‌ زیست. چه، او با آغاز اوج انحرافی معاصر بود که پس از وفات رسول اکرم صلی الله علیه وآله روی داد و از زمان امام سجاد علیه السلام کم ‌کم شکلی آشکار به خود گرفت. امام چهارم با همه‌ محنت‌ها و بلاها که در روزگار جدّ بزرگوارش امیرالمومنین علی علیه السلام روی داده بود همزمان بود. او سه سال پیش از شهادت امام علی علیه السلام متولد گردید. وقتی به جهان دیده گشود، جدش امیرمومنان علیه السلام در خط جهاد جنگ جمل غرق گرفتاری بود و زان پس، با امام حسن علیه السلام در محنت و گرفتاری‌ های فراوان او می ‌زیست و پس از آن نیز در فاجعه عظیم کربلا و قیام خونین پدر بزرگوارش امام حسین علیه السلام حضور داشت. او همه‌ این رنج ‌ها را طی کرد تا خود به طور مستقل رویاروی گرفتاری ‌ها قرار گرفت.
ادامه مطلب...




تاریخ : شنبه 95/2/25 | 8:32 صبح | نویسنده : کلاس چهارم | نظرات ()

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

***********************

شاهی به دوصد عزت اجلال آید

با شوکت و فر و جاه اقبال آید

امروز حسین آید و فردا عباس

خورشید زپیش و مه ز دنبال آید

میلاد حضرت ولی عصر (عج) را به همه دوستداران و مریدان آن حضرت تبریک می گویم.

زیباست که در میلاد حضرت حجت به آذین بندی کوچه محله و محیط زندگی خود بپردازیم ولی زیبا تر آن است که وجودمان را نیز مثل اطرافمان شستشو دهیم و با ذهنی پاک به استقبال حضرت حجت برویم، امام وقتمان حضور دارد ولی ظهور ندارد پس سعی کنیم تا می توانیم خود را آماده کنیم تا حضور حضرت حجت به ظهور بپیوند، در تمامی ایام در دل و ذهنمان به یاد حضرت ولی عصر باشیم و رفتار و اعمالمان را آنگونه که شایسته اشرف مخلوقات است پیرایش کنیم و به دور از هرگونه زشتی و ناپاکی حرکت کنیم تا بتوانیم زمانی که ظهور مهدی موعود محقق شد سرمان را بالا بگیریم نه تازه به فکر تغییر خود بیفتیم.

از خودمان شروع کنیم تا جامعه مان ساخته شود و لیاقت ظهور دوازدهمین حجت خدا بر روی زمین را داشته باشد.

ای وارث تاج و تخت محمود بیا          مرآت صفات پاک معبود بیا
خلق آرزوی بهشت موعود کنند        والله تویی بهشت موعود بیا
غیر از تو مرا دلبر و دلدار نباشد         دل نیست هر آندل که ترا یار نباشد
شادم که غم هجر توگردیده نصیبم    بهتر ز غم هجر تو غمخوار نباشد . . .
قائم آل نور، یا مهدی                      عطر سبز حضور، یا مهدی
تا همیشه صبور می مانیم              در هوای ظهور، یا مهدی
اینک که شده ولادتت ای جانا           جلوه نور به دنیا بنما یا مهدی…                   باقری





تاریخ : دوشنبه 95/2/20 | 9:11 عصر | نویسنده : کلاس پنجم | نظرات ()

                                     شیبانی






تاریخ : دوشنبه 95/2/20 | 8:59 عصر | نویسنده : کلاس پنجم | نظرات ()

                                 زارعی






تاریخ : دوشنبه 95/2/20 | 8:57 عصر | نویسنده : کلاس پنجم | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.